Domů / Doporučujeme / Základní funkce moderního eshopu

Základní funkce moderního eshopu

Podnikání na internetu je v dnešní době poměrně jednoduché. Pořídit si internetový obchod můžete během pár vteřin a několika kliknutí.

Co vše by měl umět takový moderní eshop? Jaké funkce jsou užitečné? Podíváme se na řešení, které je postavené na oblíbeném systému Prestashop.

Základní vlastnosti internetového obchodu

Eshop rychle nabízí skvělé funkce a vlastnosti, které ocení začátečník i ostřílený profesionál v online podnikání. Základní vlastnosti každého správného eshopu:

  • zobrazení produktů
  • správa eshopu
  • SEO
  • objednávka
  • doprava
  • platby
  • marketing
  • klientský účet
  • překlady
  • zabezpečení
  • lokalizace a daně
  • statistiky a reporty

Výše uvedené funkce jsou jen slabým výčtem všech možností, které eshop postavený na systému Prestashop nabízí. Jaké jsou další skvělé funkce systému Prestashop, které vám pomohou prodat více produktů online?

Jednoduchá správa produktů

Dynamické zobrazování produktů a jednoduchá správa skladu je jednou z hlavních výhod administrace PrestaShopu. Na jedno kliknutí můžete aktualizovat celý inventář zboží. Během pár sekund nastavíte jednotlivé atributy, roztřídíte produkty, nastavíte slevy atd. Správa eshopu nikdy nebyla jednodušší.

Další prodejní kanály

Váš internetový obchod nemusí být jediným prodejním kanálem. Vytvořte si další možnosti prodeje, které budou napojeny na váš systém. Vkládejte produkty na oblíbené portály Amazon, eBay, Google Shopping a další. Dostanete se nejen k dalším potencionálním zákazníkům, ale také si zlepšíte pozice ve vyhledávači.

Lepší prodeje pomocí Cross Selingu

Další užitečnou funkci, kterou nabízí eshop je takzvaný Cross Selling. Váš obchod bude nabízet zákazníkům produkty nebo služby, které spolu souvisí. Dosáhnete tím lepší propagace všech produktů a služeb, které nabízíte. Zároveň si zlepšíte prodeje.